Vinkit myynninedistämiseen

02.10.2017

By webmaster • lokakuu 2, 2017

Välilllä tuntuu varmasti siltä, että myynti polkee paikallaan. Tässä jutussamme muutamia vinkkejä siihen, millä keinoin kaupankäyntiä olisi mahdollista lisätä.

1. Mallikaapistojen päivitys

Toimivat ja nykyaikaiset malliryhmät ovat ensiarvoisen tärkeää myyntitilanteessa. Kolhiintuneet, vanhanaikaiset ja heikosti toimivat mallit, eivät edusta tuotettamme hyvin eivätkä todennäköisesti tuo teillekään lisämyyntiä. Mallikaapistojen päivittäminen on yksinkertaisimmillaan sitä, että myyntimme yhdessä teidän kanssanne, suunnittelee mallikaapistoonne liukuovet, joilla tiedetään olevan kysyntää. Tämä on pieni muutos, mutta äärettömän tehokas ja helppo keino päivittää esillä olevaa mallistoa nykyaikaisemmaksi.

Mikäli myymälässäsi olevat mallikaapistot ovat värejä, joilla ei ole tällä hetkellä kysyntää, on järkevintä uusia kaapisto ja ovet samalla kertaa. Olemme saaneet hyviä kokemuksia myymälämalleista, joissa asiakkaalle on esillä ns. Valmiita ratkaisuja. Esim. Eteisen kaapisto, eteiseen sopivilla ratkaisuilla. Tarjoamalla asiakkaalle valmiita ideoita ja ratkaisuja, helpottuu asiakkaan ostopäätöksen tekeminen huomattavasti.

Myymälämalli_2000_MH-1

Myymälämalli_1300_ET

2. Visuaalisen ratkaisun tarjoaminen

Olemme saaneet todella paljon positiivista palautetta tarjoamastamme Vivid-suunnitteluohjelmasta. Tiesithän, että ohjelma laskee suunnitelmalle hinnan ja pääset heti näyttämään sitä asiakkaalle ja neuvottelemaan kaupat kiinni?
Palautetta olemme saaneet sekä jälleenmyyjiiltämme että loppuasiakkailta. Visuaalisesti myyvästä, selkeästä ja helppokäyttöisestä ohjelmasta on moni jälleenmyyjämme saanut suuren avun myynnin tueksi.
Mikäli käytössäsi ei ole vielä vivid-tunnuksia, pyydä ne myynnistämme mirror@mirrorline.fi

3. Tuotetieto ja myyntikoulutus

Koetko että asiakkaat esittävät kysymyksiä tuotteistamme, joihin et osaa vastata? Kaipaatko lisätietoa tuotteidemme ominaisuuksista tai teknisistä tiedoista? Tuntuuko siltä että tarjoukset jäävät tarjouksiksi, eivätkä kaupat kotiudu? Asiantunteva myyjä vakuuttaa asiakkaat ja tekee tulosta. Tuotteemme on moniulotteinen, mutta ei missään nimessä mahdoton ja autamme mieluusti kaikissa kysymyksissänne!

Muistathan että myyntipalvelumme on käytettävissäsi arkisin 8.00-17.00 välisenä aikana puhelimitse, numerossa 020 7562 550. Sähköpostilla meidät tavoittaa mirror@mirrorline.fiosoitteesta.

Myyntiedustajamme ja talon oma väki kiertää myyntikenttää ympäri Suomea, joten jos sinusta tuntuu siltä, että haluaisit päivittää mallikaapistojasi, kaipaat lisätietoa tuotteistamme tai vaan vaihtaa kuulumisia, ota rohkeasti yhteyttä meihin, niin katsotaan aikataulut kuntoon, koska kerkeäisimme istahtaa saman pöydän ääreen.

 

Loppuun muutama helppo vinkki:
  • Pidä osasto, mallikaapistot ja liukuovet puhtaina ja edustavina, sillä niin ne myyvät itsensä parhaiten.
  • Sisusta kaapistoa käyttötarkoitusta vastaamaan. Laita henkaritilaan muutama silitetty kauluspaita roikkumaan tai kenkätelineeseen siistit kengät esille.
  • Pidä tila valaistuna, sillä niin osastosi on lämminhenkinen ja luokseen kutsuva. Pimeässä nurkassa majaileva komero, ei tee itsellensä oikeutta.

Mikäli koet, että kaipaat hieman potkua myyntiisi, oli se sitten myynti- tai tuotekoulutus, malliston päivittäminen tai suunnitteluohjelman käyttöönotto, ota meihin rohkeasti yhteyttä!

Ostoskori
Ei tuotteita korissa!